https://fixlafix.com/ 

Camp educational FIX la FIX

pentru

un stil de viata sanatos

Volumul disponibil de informații legat de viața sănătoasă, dietetică, nutriție și activități sportive este uriaș. Trierea acestor informații poate deveni o muncă istovitoare și costisitoare temporal și să nu mai menționăm că necesită un fundament medical și adițional o perioadă foarte lungă de experiențe cu mai mult sau mai puțin succes.

Noi, am reuşit să adunăm sub umbrela noastră Fixistă + 3 super specialişti care întrunesc toate condiţiile necesare: un psiholog, un nutriţionist şi un food-blogger faimos.

Programul nostru de educatie intr-un stil de viata sanatos este structurat pe 3 componente:

Pre-camp:

Include o perioada de 7-10 zile de detoxifiere generala si analiza inainte de inceperea campului efectiv si cuprinde:

  1. Spectru de analize general cu titlu obligatoriu (la dispozitia camper-ului, dar specificate in prealabil si nu mai vechi de 1 (un) an.
  2. Analiza patologiilor pre-existente sub indrumarea medicala specializata (via e-mail) by Ionut Ignat
  3. Analiza psihologica a nivelului motivational (via skype) 
  4. Consultanta in Nutritie pentru o dieta specifica de detoxifiere generala pre-camp (via skype) by Ionut Ignat

Camp

Perioada de 5 zile contine un program structurat de specialistii nostri, care va asista clientii nostri atat in procesul de pierdere a tesutului adipos excesiv, dar mai ales intr-un proces de educare si invatare a sistemului de viata sanatoasa prin alimentatie echilibrata si miscare fizica.

Program Cadru Camp

  •   07.00 Mic dejun
  •   07.30 Tabata matinal in aer liber sau in sala (depinzand de conditiile atmosferice)
  •   08.00 Prima discutie (workshop partener)
  •   09.00 Input Psiholog 
  •   10.00 1-st Snack
  •   10.30-12.30 Timp liber acordat clientilor – perioada de evaluari psihologice/consultatii Nutritionale individuale
  •   12.45 Tabata
  •   13.00 Lunch
  •   14.00 Input Psiholog 
  •   15.00 Workshop de nutritie si gatit
  •   16.00 2-nd Snack
  •   17.00 – Plimbare in aer liber – si discutie cu subiecte motivationale
  •   18.00 Curs de input general pe subiecte variate corelate cu domeniul *
  •   19.00 Dinner
  •   20.00 Pregatire foc de tabara 

Post-Camp

Ce primeste fiecare happy camper?

  1. Minim 2 consultatii personalizate, dintre care una la final cu recomandari personalizate, in dosar pentru viata post-camp.
  2. Minim 2 sedinte de terapie individuala cu specialistul nostru psiholog Mirela Horumba
  3. Posibilitatea pe parcursul campului sa gateasca cate un mic dejun sanatos, un pranz delicios si o cina nutritiva excelenta – sub ghidajul expertului nostru culinar.
  4. Toti happy camperii primesc seturi de exercitii specificice, metabolice pe care sa le practice in perioada post camp.
  5. Cel putin o sedinta de monitorizare si progres la 21 zile post-camp pentru verificarea si re-adaptarea eventual a stilului de viata.

Input Nutrigo:

Tabata:

Este un exercitiu fizic de 5 minute, tip HIIT (high intensity interval training).In baza unor melodii ritmate si temporizate, exercitiul functioneaza pe sistemul 20 secunde activitate intensa si 10 secunde pauza – repetat de 8 ori. Acest tip de exerctiu vizeaza cresterea ratei metabolice pentru o perioada lunga de timp(3-4 ore)…

Poate fi structurat atat pe un sistem de miscari tip compound (care includ mai multe grupe musculare), dar pe parcursul avansarii in saptamana pot aparea si un sistem de exercitii de izolare (doar pe anumite grupe musculare).

La exerctiile tabata de izolare putem avea 4 tipuri de exerctii pentru rectus abdominis repetate in sesiunea a 2-a, doar muchii picioarelor: cvadriceps/ biceps femuralis sau partea de umeri/spate cu deltoizii si dorsalii…. sau doar brate – biceps/triceps.

Recomandarea este de 2 ori pe zi incepand cu a 2-a zi dupa cum urmeaza: 1 tabata dimineata pe stomacul gol si unul la amiaza inainte de lunch.

Cursuri de nutritie si dietetica zilnice

  1. Cum functioneaza sistemul energetic al organismului. Caloria. Ciclul Krepps. Necesarul zilnic. Matematica nutritie. Macornutrienti esentiali-descriere generala
  2. Proteinele si lanturile de aminoacizi(esentiali si neesentiali)-unde le gasim in alimentatie. Alimentatia normala, vegetariana, ovo-lacto-vegetariana, vegana si raw vegana. Comparatii.
  3. Carbohidratii si indicele glicemic. Categorii de carbs in functie de eliberare. Insulina si rolul ei.

Glicogenul si metabolitii glucozei. Cum ridicam nivelul energetic zilnic in dieta!?

  1. Lipidele – grasimile esentiale si neesentiale. De care grasimi ne ferim si de care nu. Colesterolul: HDL si LDL. Diferente. Acizii grasi polisaturati Omega si rolul lor.
  2. Studiu general al dietelor de pe piata. Pro si contra la fiecare! Montignac, Atkins, Keto, Paleo, Daneza, Disociata etc….
  3. In timpul unui antrenament specific doar pentru barbati/femei… 2 subiecte separate in functie de sex. La barbati: testosteronul hormonul esential masculin! La femei: nutritia pre, in timpul si post sarcina. Alimentatia copilului.
  4. Nutritia si Viata sexuala. Ce nutrienti ne ajuta si care ne incurca. Cum ne stimulam libidoul prin alimentatie. Hormonii sexului si rolul lor…(barbati si femei).

Workshop-uri de gatit 

  1. Workshop proteic: surse animale si vegetale. Preparare 2 dishuri, unul din fiecare.
  2. Workshop de sidedish: orezul brun sau salbatic si pastele integrale.
  3. Workshop de peste si fructe de mare. Wok-unealta magica a bucatariei Thai.(specific Thai).
  4. Workshop indice glicemic: linte, hrisca si nautul.Carbohidrati cu eliberare treptata. 3 dish-uri.
  5. Workshop de salate.
  6. Workshop SUSHI… Bucataria japoneza. Preparare si servire.

 

https://fixlafix.com/