Ieri am fost în vizită la prietenii noştri Spiriduşi din Căsuţa Naturii şi am cumpărat câteva bunătăţi după care – ne-am vegetarianit puţin …. cam cât se poate de proteic cu infimă cuviinţă.

Chilli de Linte roşie cu soia şi legume mexicane

Se hidratează şi ulterior se fierbe lintea ( în cazul nostru am folosit linte roşie). Se căleşte ceapa roşie cu puţin usturoi şi vreo 3 tipuri de ardei gras şi 2 tipuri de ardei iute –  în ulei de floarea Soarelui presat la rece (Zorian de la Prodsor). Se condimentează abundent cu turmeric, chilli, curry şi piper cayenne (Solaris) , se adaugă o sare Bio foarte faină de la Sonnentor cu 12 ierburi, Green Sugar pentru savoarea dulceagă şi accentuarea capsaicinei şi noi am pus pentru extra-super-mega-ultra taste şi muştar de la Doamne Fereşte.  Legumele mexicane s-au adăugat excelent peste corola de arome cu îmbinare aztecă – ca şi ediţia de muştăreală a la Doamne Fereşte!

Am adăugat şi câte bucăţi decente de soia ne-modificată – drese separat bineînţeles, dar în acelaşi tip de condimentare şi alături de câteva măsline delicioase am purces în călătoria noastră culinară/vegetariană către Imperiul Aztec.

*Toate ingredientele se regăsesc la Căsuţa Naturii

Despre Linte

Lintea  sau după numele ei latin “Lens Esculenta” este un super aliment. O masă ce conţine doar 200 g de linte ne oferă 200% din doza zilnică de molibden, 90% din necesarul zilnic de acid folic şi 63% din necesarul de fibre alimentare. Lintea aduce în organismul nostru 6 minerale importante, 2 vitamine din complexul B, proteine complete şi foarte puţine grăsimi. Este un mic gigant nutriţional cu 341 Kcal per 100 de grame, proteine 22.7, lipide 2.3, carbohidraţi 61.4 si fibre 15.9.

Like-Follow Nutrigo via Facebook pentru articole de nutriţie şi alte reţete sănătoase!

_20161019_151550 _20161019_161235