1. A obține un corp “cât de cât” tonificat NU înseamnă să depui un efort “cât de cât”.
  2. Îndreptarea zonelor problemă, NU vine prin lucrul excesiv în acele zone. Țesutul adipos se elimină uniform de pe corp și musculatură TREBUIE formată uniform la rândul ei.
  3. Antrenamentul abdomenului în fiecare zi NU duce la tonifierea expresă a zonei. Abdomenul trebuie antrenat succesiv, cu perioade de repaos ca orice altă grupă musculară.
  4. Exercțiile Cardio moderate sunt excelente pentru sistemul cardiovascular, însă NU ajută tonifierea musculaturii și remodelarea corporală FIT.
  5. Țesutul adipos NU se poate transforma în țesut muscular…. trebuie să pierzi grăsimea și să clădești musculatura.
  6. Alimentația și odihna constituie 70% din efortul tău. NU poți rectifica o alimentație defectuasă în sală și să te mai aștepți și la imbunătățiri.
  7. Când ești slab/ă, dar cu zone defectuoase (cu țesut adipos ne-plăcut estetic) NU poți să slăbești mai mult și să-ți remodelezi corpul în același timp. Totul ține de alimentație (de obicei deficitară) și de tipul de exerciții fizice (preferabil cu greutăți).
  8. Pentru a fi tonifiat TREBUIE să ai ce tonifia: țesut muscular. Acesta se obține prin exerciții cu greutăți și alimentație hiperproteică ( 3 iaurturi pe zi și 2 fresh-uri NU înseamnă o alimentație hiperproteică).
  9. Dacă mănânci ce trebuie când ai chef și te antrenezi când ai chef- și rezultatele vin când au chef (și de obicei NU prea au chef)- Un corp fit și tonifiat este un angajament de lungă durată!
  10. Dacă vrei să ai un corp tonifiat în această vară și începi acum: ESTE MULT PREA TÂRZIU! Dar, te putem ajuta pentru anul viitor (cu condiția să începi acum și nu în mai 2017).

Photo Credits: Emilie Provencher