3 alimente pe care e bine să le eviţi pentru o zi mai sanatoasa !

 

  1. FAST FOOD – (Varianta ne- sanatoasa) – De ce?  Ai auzit de MSG – monoglutamat de sodiu? Este un potenţiator de aroma care stimulează receptorii de glutamat de la nivelul limbii, amplificând astfel gustul. Glutamatul – este un aminoacid inocent ce se regăseşte în foarte multe categorii de alimente. DE CE NU MSG? Este o excito-toxină care nu face altceva decât să-ţi amplifice senzaţia de – “vreau mai mult de acolo!” pt ca aşa funcţionează sistemele orexigene din centrul arcuit al hipotalamusului.
  2. Făina albă – De ce? NU are nici un element nutritiv, conţine bromat de potasiu (puternic oxidant cangerigen), l-cisteina(este un aminoacid nu neaparat dăunător- dar nu vreţi să ştiţi de unde provine) şi aloxan(ce poate dezvolta diabetul).
  3. Zahăr alb (şi cam de toate felurile) – Sincer nici nu ştiu de unde să încep aici…
  • Suprasolicită şi afectează ficatul. Acest organ este cel care se ocupă de metabolizarea zahărului şi orice exces nu este indicat sub nici o formă.
  • Induce corpul în eroare şi îl face să ia în greutate afectand semnalizarea insulinei şi leptinei. Fructoza concentrată induce în eroare metabolismul neutralizând sistemul de control al poftei alimentare. Acesta nu mai stimulează insulina, care la rândul său suprimă grelina sau “hormonul foamei,” care apoi nu mai reuşeşte să stimuleze leptina sau “hormonul senzaţiei de saţietate.” Acest lucru te face să mănânci mai mult şi să dezvolţi rezistenţa la insulină.
  • Declanşează disfuncţia metabolică. Consumul de zahăr în exces declanşează o gama de simptome cunoscute ca sindromul clasic metabolic. Acestea induc creşterea în greutate, obezitate abdominala, HDl redus şi LDL mărit, nivel ridicat de glucoză în sânge, nivel ridicat de trigliceride şi presiune sanguină mărită.
  • Măreşte nivelul de acid uric. Nivelul ridicat de acid uric măreşte riscul de boli cardiace şi boli renale. De fapt, legătura dintre fructoză concentrată, sindromul metabolic şi acidul uric este acum atât de clară încât nivelul de acid uric poate fi folosit ca indicator al toxicităţii cauzate de fructoza concentrată.

Cabinetul de Nutritie şi Dietetică Nutrigo vă recomandă cu căldură folosirea îndulcitorului natural Green Sugar ca substitut integral al consumului de zahăr şi varianta sanatoasa . Cu 0 kcal si 0 indice glicemic, acesta se regăseşte într-o varietate de forma sanatoasa şi poate absolut fără nici o problemă să vă furnizeze orice necesitate în domeniul “dorinţei de dulce”. Vizitează www.greensugar.ro

În Iasi puteti gasi spre achizitionare la Casuta Naturii  atat Green Sugar  în mai multe variante cât şi făină integrală sau de alte tipuri neprocesate. Vzitează www.casutanaturii.ro

La Capitolul 1 – Rămâne la latitudinea voastră… 🙂 

*Nu uita să dai share acestui articol de interes general! Dreptul la informare despre sănătate trebuie să fie gratuit şi promovat de noi toţi!