ABSOLUT TOTUL despre MICUL DEJUN COMPLET:

vlog-uri, articole și câteva rețete faine și inspirate de la Nutria Fixistă – Ionut Ignat (răbdare neamule cititor – că-s multe de ascultat/învățat – dar după această lecție – vă promit că veți avea TOATE informațiile nutrițional/medical/metabolice pentru un mic dejun eficient într-o zi normala, mai puțin normală, complet anormală și chiar apocaliptică) – cafeaua de dimi și sportul matinal incluse…

*Nu uitați de share/distribuie/împarte cu prietenii la articol! Vor veni cu cafeaua la ușa ta drept mulțumire… 

Este cu adevărat important micul dejun? ABSOLUT!!! Este vital chiar… Imaginați-vă că dimineața corpușorul nostru este complet și absolut hămesit, după o noapte de post negru, cu refacere hormonală și celulară, iar necesitatea nutrienților este imperativă. Dar ce păpăm la micul dejun – asta depinde și de tipul de zi care ne așteaptă în față!!!

Varianta Mic dejun pentru o zi normală

(o combinație la alegere dintre următoarele elemente):
Ouă (maxim două) + castravete + șuncă de pui sau praga + pastramă + bacon + alte legume preferate, în funcție de situație/semipreparate + Tofu + soia. Pot fi amplasate în sistem tartinabil sau wrap (tortilla)

Atenție la:
1. Carbohidrații sunt o problemă – deci ideal este să începem reducerea lor succesivă, mai ales că ținta noastră primară este reducerea țesutului adipos. Pâine cât mai puțină – și dacă este – musai să fie integrală sau de secară.
2. Acest tip de mic dejun NU poate fi asociat cu fructe (pentru a nu afecta nivelul de pepsină din stomacel – enzimă ce se ocupă cu disocierea proteinelor).
3. Acest mic dejun este asociat cu o zi echilibrată între activitate fizică și intelectuală… ideal pentru fiecare zi obișnuită.
4. Când selectați mezelurile, mergeți pe surse sigure, cu textura cât mai apropiată de cea a cărnii, fără paste cărnoase ne-indentificabile – crenwurști, parizer, salam. – Conțin foarte multe chimicale, multe grăsimi trans și proteine slab calitative din surse gheroase, copitoase și gâtoase.

Varianta Mic dejun pentru o zi mai puțin normală

Ovăz sau orz cu lapte normal sau de susan, migdale, soia etc. – se adaugă scorțișoară, vanilie, esență de migdale/1 linguriță de miere de albine. Un avocado, kiwi sau o banană opțional (pentru un nivel energetic ridicat – te ajută o fructă de dimineața – sau la gustarea de 10).

Atenție la:
1. Scorțișoară – locul 3 la antioxidanți. Neutralizează super eficient radicalii liberi și se combină bine cu cerealele
2. Dacă scopul este reducerea progresivă de țesut adipos – folosiți în loc de miere de albine – Green Sugar.
3. Când achiziționați cerealele – atenție la conținutul expres de zaharuri – mai multe detalii găsiți în acest articol: http://www.nutrigo.ro/capcanele-din-etichete/
4. A se folosi fie dacă ziua precedentă a fost una epuizantă fizic – pentru a înlocui rezervele de glicogen intra-muscular și din țesutul hepatic (adică să încărcați bateriile înainte de a începe drumul), fie dacă urmează o zi încărcată cu efort de natură fizică.
5. Ajută și în zilele cu probleme de tranzit intenstinal – prin conținutul bogat de fibre.

*Asociem sau nu micul dejun cu cafeaua de dimineață – Bineînțeles! Mai multe detalii despre cafea, beneficii și conținut nutrițional găsiți aici: http://www.nutrigo.ro/cafeaua/

Varianta Mic dejun pentru o zi COMPLET ANORMALĂ/APOCALIPTICĂ 

Ce mă fac dacă urmează o zi apocaliptică și nu sunt băutor de cafea (sau sunt, dar este insuficientă) – NOOO PROBLEMO – Nutria Nutriționistă Fixistă are o soluție și pentru tine! Ultra Super Mega Shake-ul HOT BLOOD – Sânge Fierbinte! – Citește articolul aici: http://www.nutrigo.ro/hot-blood/ a se folosi și ca variantă pentru gustarea de 10.00.

Despre Micul Dejun și Sportul de dimineață – vlog aici: https://www.youtube.com/watch?v=miqtj11K3WM&t=369s

Rețete de Mic Dejun de la Nutria  Cabinet  Nutrigo: (da mei, nu mai întrebați – nu am pe nimeni care să le gătească – io mi-s Chef)
*Rețetele sunt foarte simple – iar simplitatea rețetelor nu vine decât din lipsa de timp ce necesită eficiență maximă în bucătărie… o formă elegantă și elevată la ceva ce lumea o numește popular „lene” (așa că – dacă te încadrezi la descrierea de mai sus – sunt perfecte pentru tine!)

http://www.nutrigo.ro/placinta-de-omleta/
http://www.nutrigo.ro/o-zi-grea-un-mic-dejun-complet/
http://www.nutrigo.ro/mic-dejun-la-pahar/
http://www.nutrigo.ro/pancakes-cu-menta-massala-si-frisca-cu-green-sugar/
http://www.nutrigo.ro/mic-dejun-orcesc/
http://www.nutrigo.ro/saladcrepes/
http://www.nutrigo.ro/frittata/
http://www.nutrigo.ro/cordon-vert-domelette/
http://www.nutrigo.ro/pancakes
Vlog Pancakes – cu Nutria la cratiță: https://www.youtube.com/watch?v=onyaicSKw30

** în poză – omletă la cuptor cu crenvursti din piept de curcan!

Nu uita să distribui informația faină în grupurile tale și fii parte din echipa noastră de educare medical/metabolică în domeniul alimentației sănătoase și nutriției echilibrate!


CONSILIERE personalizată direct cu Nutria NutriGo la un click distanță – http://www.nutrigo.ro/consiliere-on-line/


ACCES PREMIUM NutriGo – https://www.nutrigo.ro/premium/  (învață să fii propriul tău nutriționist și Nutria îți pune la dispoziție TOATE uneltele informaționale de care ai nevoie:

  -calcule calorice, distribuția de macro-nutrienți specifică ție pe mese și zile, rețete delicioase gata calculate, planuri alimentare și de mișcare fizică! + Acces la Grupul secret al Nutriei dedicat și exclusiv numai pentru clienții premium NutriGo.


www.facebook.com/nutrigo.ro/ – Postările nutri-științifice ale Nutriei (like și urmărește pe facebook)

http://www.nutrigo.ro/ TOATE articolele și rețetele

Nutriei https://www.instagram.com/nutrigo.ionut.ignat/ Insta-Nutria

https://www.youtube.com/c/FunandfoodRo/ Vlogurile Youtube ale Nutriei.